čtvrtek 13. dubna 2023

Blog.cz

Článek pro možnost přidávání odkazů do komentářů




Tak jako mi kdysi přišlo fajn, že Janika sestavila seznam roztroušených blogů z Bloguje.cz, mám dojem, že by mohlo být dobré mít podobný seznam i pro Blog.cz.

Pro možnost dalšího dohledávání se mezi vámi.


Velká část tamních blogů je určitě členy Klubu blogerů a mnoho z nich se také prolíná v různých odkazech na jednotlivých blozích.


Ale možná by pro vás bylo zajímavé mít taky takový přehledný seznam na jednom místě.


Osobně bohužel neumím u některých blogů poznat, odkud původně pochází. Proto jsem přemýšlela, jak to zaonačit a nakonec mi připadá nejlepší řešení nechat to na vás.

Pokud máte zájem o sjednocený seznam bývalých blogů z domény Blog.cz (vč. těch, které se přesunuly o krapet dřív před definitivním zánikem), přidávejte odkazy zde – do komentářů pod tento článek.

Ideálně v členění:

- název blogu

- jméno autora

- odkaz na nové stránky


Až se jich nasbírá víc, bude možnost zpracovat vše také do přehledného článku – ať už budu autorem já (pokud na to najdu čas), nebo některý dobrovolník z vašich řad.


5 komentářů:

  1. Pokud by to pomohlo, tak na mém blogu jsou v přehledu Koho sleduji všechno blogeři kteří byli na Blog.cz a přešli na Blogger. Mnoho z nich už tady je v seznamu blogů. I když někteří z nich sice přešli ale z blogováním stejně sekli. (Mengano, Blondýna, Lehce nejen ve verších, Lucynka a hvězdy II)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je, že převážná část blogů zde (nyní tipuji tak 250) bude pocházet z Blog.cz a zřejmě tady přidávat ten seznam je zbytečné.
      Zkusím asi nějak tento článek přeformulovat.

      Když končilo Bloguje.cz, tak tam prý v tu dobu bylo aktivních tři tisíce blogů. Do toho seznamu Janiky se jich dostala zhruba stovka...
      Netuším, kolik tak mohlo být v tom roce 2020 blogů na Blog.cz, ale připadá mi, že taky jich bude dost poztráceno v prostoru...
      ---

      Třeba se ještě rozepíšou, to by bylo fajn - Blondýna a Lehce ve verších nemají ještě tak velkou pauzu, se mi zdá.

      Vymazat
  2. Nostalgicky jsem si při pohledu na logo zavzpomínala, drtivá většina blogerů, které znám, pochází původně z Blog.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám to podobně. Taky mě při loga Bloguje.cz přepadla nostalgie.

      Vymazat