pátek 3. března 2023

Chci zde přidat (popř. odebrat) blog


Přidání blogu:

Pokud zde postrádáte váš osobní či oblíbený blog, dejte mi vědět - nejlépe vložením odkazu do komentáře pod tímto článkem


-----

Odebrání blogu:

Také se ozvěte, pokud zde blog z jakéhokoli důvodu uveden mít nechcete. 


-----

Poznámka k 10. dubnu 2023:

Blogů je zde již vloženo několik set a je možné, že váš blog už zde přidán je. 

Proto prosím nejprve koukněte do seznamu ve spodní části blogu - ten je řazen abecedně.





Kvůli jednotnosti nechávám ty názvy, které doplní systém bloggeru - tj. jedná se o název, který se zobrazuje v horní záložce:












8 komentářů:

  1. Gravere, velice ráda Tě přidávám, myslela jsem, že už nebloguješ a je to pro mě fajn překvapení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych se přidala na BlogoSvod. Děkuji Cihelna

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Cihelno, připadá mi, že blog už tady je:
    V cihelně - na vlně života.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím. Po několikaleté odmlce se vracím k psaní blogu. Prosím o přidání: http://www.czechbeadwork.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, bylo by možné přidat můj blog Blogorgonopsid? :)
    blogorgonopsid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, pokud by můj blog padenakrku.cz stál za přidání, budu rád. Díky Jan

    OdpovědětVymazat