pondělí 13. března 2023

Návody, tipy, rady...

Krom sdružení odkazů jednotlivých blogů do jednoho místa vidím pro tento blog ještě další využití. 


Návody, tipy a rady jak na to.


Na co?


Na cokoliv, co k blogování patří. 

Úpravy stránek, přidávání odkazů, vkládání videí, fotek apod. Cokoliv, co se může (byť příležitostně) někomu z vás hodit.


Ráda zpracuji návody na postupy, které sama používám.

Ovšem nejsem žádný ajťák a povedlo se mi pouze krapet se porvat  s nastavením v Bloggeru. 

Zde proto velmi přivítám vaši pomoc a zapojení se.


Pokud máte na svých stránkách vytvořený nějaký návod či postup, který by se mohl hodit někomu dalšímu, napište mi a uvedu na něj odkaz do samostatného článku (tak jej bude možno zde na blogu dobře vyhledat).  

Někomu z blogerů tím pomůžete a vy zároveň třeba získáte nové čtenáře. 


---

Také se ozvěte, pokud by vás nějaký konkrétní návod zajímal. Plánuji otevřít ještě rubriku "Vzkazovník", do které bych psala vzkazy pro vás, blogery a čtenáře. (Stejně jako vy všichni byste zde měli možnost zanechat vzkaz v komentářích i pro ostatní.)

A třeba by se našel někdo, kdo daný návod již zpracovaný má nebo onen postup zná a může se o něj podělit. 


---

V nynějším anonymním blogerském prostředí jsme všichni tak nějak odkázáni sami na sebe, případně na pár spřátelených blogů -  chybí zde taková ucelenější a zároveň lidsky pojatá "technická podpora". 

Připadá mi, že tohle by se nám všem mohlo hodit. 


Nově přidané návody naleznete pod štítkem: "Návody a tipy"


-----

Pro začátek přidávám odkaz na stránky, kde už k dispozici plno návodů zpracovaných je, a to v Klubu blogerů.


-----

Pozn.: Při přidávání blogů jsem natrefila i na některé, které po zániku původní domény tvorbu omezily i kvůli zapeklitosti přechodu na nové prostředí, což je škoda. 
Třeba některým z nich přehled návodů a postupů dodá odvahu se k blogování vrátit.


6 komentářů:

  1. Ráda bych, aby komentáře pod články byly trochu větším písmem. Při psaní i při čtení na to sice vidím, ale jen tak tak, a to mám brejle. Kdyby někdo chtěl poradit, předem děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, jakmile budu mít chvilku, tak na to kouknu a vytvořím návod.

      ---

      Akorát tady na blogu v textu to písmo moc zvětšovat nebudu, protože ta textová část je kvůli těm odkazům hodně zúžená, tak aby to nebylo na řádku jen pár slov.

      Ale zkusím dát větší písmo do komentářů a pokusím se tak nezmenšovat v textu ty poznámky, platí? :-)

      Vymazat
    2. Oby, tak jsem myslela, že se to bude upravovat v návrháři motivů, ale nepovedlo se mi to tam objevit, tak taky nevím.
      Ještě plánuji přidat rubriku "Vzkazovník", tak to tam pak napíšu, kdyby to tady zůstalo bez povšimnutí.

      Vymazat
    3. Děkuji za odpověď. Nemyslela jsem tady, ale u mě. Tady si to když tak kliknu na control plus a zvětší se všechno. U sebe bych teda mohla taky, ale myslela jsem, že by snad měl být nějaký fígl na to. Když jde změnit velikost písma v článku, proč by to nemělo být možné při komentování?

      Vymazat
    4. Oby, stejně mi to vrtá hlavou. Třeba na to časem fakt přijdeme. :-)

      Připadá mi, že to je možná nějak navázané na to písmo na blogu nebo na šablonu. Nemůžu se zbavit dojmu, že jsem na to před časem někde natrefila, ale vůbec netuším, kde a zda to bylo ono...

      Vymazat
    5. Možná kdyby se přepsal komentářový kód přímo v html, ale v tom se nechci moc hrabat, ať si něco nerozdrbu.

      Vymazat