čtvrtek 4. května 2023

Jak objevit komentář ve spamu a jak jej vylovit

(Pro Blogger)


V posledních měsících končí příležitostně různé  komentáře  ve spamu, a to nejen u mě na blogu, ale i u některých z vás.


Zda máte nějaké komentáře ve spamu zjistíte v administraci blogu. Tam je také můžete zpřístupnit.


Přidávám postup:

1. Přihlásíte se do administrace blogu. Pokud máte skryto, tak rozbalíte lištu s nabídkou nástrojů a kliknete na komentáře


2. Zda máte ve spamu nějaký komentář uvidíte v  rozbalovací nabídce






3. Rozkliknete komentáře ve spamu. Pokud je chcete zveřejnit, označte fajfku v pravé části (zobrazí se, když na ni najedete kurzorem) a klikněte na "publikovat".





Není to složité. Pokud se běžně do té spamové schránky nedíváte, doporučuji do ní občas nakouknout. Je docela možné, že tam pár komentářů objevíte.


---

Možná máte v Bloggeru trochu jiný grafický náhled, tak přikládám odkaz i na další článek s návodem jak komentáře ze spamu vylovit, a to od Janinky - Spamová královna.


Máte-li někdo další podobný návod zpracovaný, podělte se o něj a vložte odkaz do komentářů.


---

A pokud si chcete na Spam zanadávat v tónu známé písničky „Mám malý stan“, tak nakoukněte ke mně - Jakpak se ze spanu jenom ven dostanu?“.



2 komentáře:

  1. Tak jsem to zkusila podle návodu a opravdu ve spamu něco bylo. Ale všechno už staršího data, co jsem si byla skoro stopro jistá, že mezi komenty pod články je čitelně umístěno. Asi, když jen odfajfknu na seznamu komentářů ten, co se pod článkem nezjevil, se to v seznamu spamů nevyruší. A taky mě trochu překvapilo, že na tom seznamu bylo i něco ještě z dob bloguje, o čem jsem si jistá, že se to pod tím daným článkem ukázalo bez problémů, tak nechápu, jak se to teď dostalo do složky Spam. Navíc, po včerejší kontrole ve spamu, jsem tam nakoukla dnes a jeden z těch včerejších jakože spamů se tam objevil znovu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, taky mám ve spamu ještě několik komentářů z těch dob bloguje. Nevím, proč a jak se tam dostaly, ale zatím je nemažu :-).

      Když přesouvám ten komentář ze spamu u sebe (i zde), tak už jej pak v té "přihrádce" spamu nemám - přesunou se do publikovaných.

      Je to fakt zajímavě nastaveno, několikrát mě to taky zaskočilo. Hlavně to, když se tam zpětně objeví ten starší komentář, který původně byl třeba měsíc publikovaný...

      Vymazat