sobota 18. března 2023

Krapet počáteční statistiky

a jeden graf


Ke dni 15/3/23 je zde vloženo 280 blogů a převážná většina z nich je aktivních. 

Trochu mě zajímalo, jaké zde jsou četnosti publikování a z těch 280 jich pouze 20 není aktivních déle než 5 let. Zato aspoň jednou měsíčně publikuje více než 150 blogů. 

To mě docela mile překvapilo, jednu dobu jsem si myslela, že blogování už pozvolna upadá a je fajn takto černé na bílém vidět, že tomu tak není. 


Více než tři čtvrtiny z přidaných blogů vydaly článek aspoň jednou ročně  
a více než polovina jednou měsíčně.
 No, není tohle zjištění 
k pousmání? 
:-)


Protože systém v přehledu blogů umožňuje zobrazit jen prvních deset odkazů, určitě doporučuji vždy rozkliknout "Zobrazit vše", neb jen během jednoho dne se zde nyní prostřídá okolo třiceti článků.     




14 komentářů:

  1. Skvělá práce! Trochu mi to připomnělo mojí poslední statistiku na blogu, tuším, že to byly příčiny a věk úmrtí dětí i dospělých v 19. století. Tahle statistika je ale daleko zábavnější! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak tu klidně přidej na ten statistický článek odkaz, ať je statistika pěkně pohromadě :-).

      Jinak musím říct, že jsem byla fakt mile překvapená, kolik blogů je ještě aktivních.
      Nyní ovšem zrovna přidávám blogy z bývalého Bloguje.cz, a to už tak veselé není - a dost by to tento graf bohužel pozměnilo...

      Vymazat
    2. No tak jo, ale nic moc veselého to není.
      Jinak jsem se koukala k sobě na oblíbené blogy a neaktivní tam jsou dva, ale nemůžu je vymazat, jsou to srdcovky :).
      https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2015/06/vek-priciny-umrti-v-19-stoleti.html
      https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2015/05/umrtnost-deti-v-19-stoleti.html
      https://moje-nova-mozkovna.blogspot.com/2018/11/unikatni-priciny-umrti-v-19-stoleti.html

      Vymazat
    3. Jani, a já si u toho svého tabulkového článku připadala jak excelový maniak :-) Kam se na Tebe hrabu :-)

      Ale teda docela smutné téma, i když na počtení fakt zajímavé.

      -----

      Neaktivní blogy - to rozprášení Blog.cz je docela čerstvé, tak jich nemáš tolik, ale u nás po těch dvanácti letech - ani už bych nespočetla, kolik jsem těch odkazů už smazala...
      Taky se mi s těmi dalšími moc nechce rozloučit, ale asi přece jen uvolním místo novým...

      Tady na BlogoSvodu zvažuji, jak to pojmout - tyhle odkazy mě přidávat netěší, ale zas by asi byl dobrý nějaký přehled.
      Ovšem zatím se teda soustředím na to přidáváním blogů aktivních.

      Vymazat
  2. Ano! Koláčové grafy mám nejraději. Kam se hrabou sloupcové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, obecně vzato, ony ty koláče jsou celkově fajn :-)
      Jen pořád nemám rozlousknuté osobní dilema, zda první místo zabírají makové nebo tvarohové :-)

      Vymazat
    2. Já hlasuji pro makové, vzhledem k mírnému halucinogennímu charakteru.
      A odkaz si přidávám, bez povolení!

      Vymazat
    3. No, myslím, že až (jestli) se naučím vkládat ankety, tak první bude na koláče :-)

      Rowdy, děkuji za přidání :-)

      Vymazat
  3. Jé, se dívám - mi tady řádí nějaké divné časové pásmo. Jdu to nějak spravit.

    OdpovědětVymazat
  4. Žasnu s otevřenou pusou, jak to všechno stíháš. Ten smajlík uprostřed kruhového grafu je jak třešnička na dortu. Příště tam posadíš koláč s nějakou fajnovou náplní. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oby, tak tento týden právě nestíhám téměř vůbec...

      Ale ta představa koláče uprostřed koláčového grafu je bezva :-) To je prima nápad :-)

      Vymazat