středa 8. března 2023

Stručný postup přidávání blogů

 


Blogy budu přidávat postupně, a to: 


- z mých odkazů - hotovo 
- z Klubu blogerů - hotovo
- z odkazů blogů z mých odkazů - hotovo
- z odkazů blogů z vašich odkazů, pak jejich... - probíhá
- ze seznamů četby čtenářů jednotlivých blogů
- z Ostrova Janiky - blogy z bývalého Bloguje.cz - hotovo
- z komentářů pod blogy
- z vašich doporučení
- blogy náhodně objevené 


----

Možná zde některý z vašich odkazů postrádáte.

Chybí zde blogy, které:
- mají uzamčený přístup
- již zanikly
- mají přístup až od 18 let
- jsou reklamní či převážně politicky zaměřené (ty většinou už mají své sdružující stránky)
- jsou sdruženy pod oficiální platformou - ty možná začnu přidávat později, ale prioritně vkládám ty anonymní

----


No, plány mám docela neskromné, a po prvním "krmícím" dni zjišťuji, že to bude docela fuška. Potřebuji také nějak vychytat systém případných duplicit či naopak přehlédnutí. 
A rozhodně promyslet záložní řešení, neb nechtěné smáznutí gadgetu nakrmeného odkazy by mě rozhodně nepotěšilo.  

Ale zatím mě to baví a připadá mi, že to má smysl. 

Tak s chutí do toho!


-----

A přikládám malou ukázku postupu:


PS: Aktuálně, k 8/3/23, jsem skončila u Chudobky.


-----


Pokud byste zde rádi přidali i váš osobní či oblíbený blog, dejte mi vědět, nejlépe v komentářích) pod článkem: Chci zde přidat (popř. odebrat) blog



Žádné komentáře:

Okomentovat