pondělí 13. března 2023

Jak napsat tučné písmo či kurzívu v komentáři

Návody, tipy, rady...


Možná byste taky někdy rádi v komentáři určitý text nějak zvýraznili. 

Donedávna jsem nevěděla, jak na to, a případné zvýraznění psala pomocí velkých písmen, ale to nebylo úplně ono.

Nicméně, metodou pokus omyl jsem zjistila, jak do komentáře to tučné písmo či například kurzívu dostat.


-----

Jak napsat v komentáři tučné písmo :


<b> pokus </b>   

napíše se takto:  pokus


Když chci zvýraznit jen část daného slova:


Po<b>kus</b>   

napíše se takto:  Pokus


Na mezerách asi až tak nezáleží, jak vidíte na předchozích ukázkách.


Stejně tak se dá vložit text kurzívou:

 <i>pokus</i>

napíše se takto:  pokus


A například tučně a kurzívou dohromady se dá psát takto:

<b><i>pokus</i></b>

výsledek je: pokus


Tučné písmo se tedy získá pomoci písmene "b" a kurzíva pomocí písmene "i":

b = tučný text (z angl. "bold")

i = kurzíva (z angl. "italic")

---

Tipy na další formátování lze najít na stránkách  jakpsatweb.cz


-----

Jak napsat znak  <  a  > :


Zdroj: naklavesnici.cz.


Najdete je zde:

Zdroj obrázku: Dusan.pc-slany


-----

Dále vám přikládám přehled znaků pro možné použití jen překopírováním odsud (pouze zaměníte vložený text):


<b>tučně</b>   

<i>kurzívou</i>

<b><i>tučnou kurzívou</i></b>


---

Klidně si to zde v komentářích zkuste :-)

Případně se podělte o další možnosti.



2 komentáře:

  1. Já jsem už před dvěma lety napsal návod na klikatelné odkazy v komentářích Bloggeru. Tak třeba se to někomu bude hodit. Článek je k nalezení ZDE

    A-A

    P.S.: Netuším tedy, proč mi tu nejde napsat koment klasicky pod účtem Googlu. No nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc fajn návod, jakmile budu mít prostor, dám ten odkaz do samostatného článku, tohle je dobré vědět.
      Děkuji

      Nevěděla jsem, že je s komentáři nějaký problém, v nastavení jsem se snažila nedávat jakékoli omezení - co bych měla když tak změnit?

      Vymazat